Florizon Plants is een jong en dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in het telen van visuele planten en perkgoed. Tim en Bram, de eigenaren van Florizon Plants, vonden het belangrijk dat hun nieuwe website een strakke en nette uitstraling zou krijgen en dat er voornamelijk zwarte en gele kleuren verwerkt zouden worden. Daarnaast moest de website ook duidelijk hun personal touch overbrengen aan hun klanten.
De kracht van beeld ingezet voor maximaal resultaat
De kracht van beeld ingezet voor maximaal resultaat
Passie voor Planten
Designstar kende Florizon al goed omdat we al jaren leverancier voor hen mogen zijn. De enthousiaste persoonlijkheden van de twee broers en hun passie voor de planten die zij kweken moest en hun duidelijk zichtbaar gemaakt worden in de nieuwe website. Door een fotoreportage op locatie te organiseren konden de kernwaarden van het bedrijf in de dagelijkse gang van zaken gevangen worden op beeld.
Een beeld zegt meer dan 100 woorden...
Sfeerbeelden afgewisseld met portretten van werknemers in de setting van de kwekerij geven een krachtig beeld van het bedrijf. De beelden die hier uitkwamen zijn dan ook dragende foto’s voor de website maar worden ook gebruikt voor alle andere communicatie uitingen van Florizon Plants.
Conclusie
Websites zijn tegenwoordig erg beeldgericht. Ook je persoonlijkheid overbrengen via een scherm is vaak een visuele aangelegenheid. Door de ongedwongen beelden van professionele kwaliteit komt het karakter van het bedrijf duidelijk naar voren in de website en andere communicatieuitingen. De huisstijl kleuren en de teksten en de beelden versterken elkaar in een eenduidige uitstraling. Alles bij elkaar is Designstar in samenwerking met Florizon Plants tot een mooi eindproduct gekomen.